2-درختان میوه رواییاجرای باغ قرآنیدرختان مثمر

ایجاد پارک‌های میوه

۳- ۴- ۱۳ – ایجاد پارک‌های میوه

در بسیاری از شهرهای کشورهای دنیا مانند فلوریدای آمریکا و اندونزی و مالزی و سریلانکا، پارک‌های میوه و سبزی و گیاهان دارویی احداث شده است که در طول سال گردشگران زیادی را جذب می‏کند.

کشور چین با داشتن فقط ۷ در صد زمین حاصل‏خیز دنیا توانسته است ۲۲ درصد جمعیت دنیا یعنی مردم خودش را سیر کند و علاوه براین نیز به بیشتر نقاط دنیا از جمله ایران محصولات کشاورزی صادر کند و هم اکنون بازار ما مملو از محصولات کشاورزی چین از جمله سیر است.

۳ -۴- ۱۴- داربست‌های انگور در شهرهای چین مخصوصا تورفان

داخل مناطق شهری شهرهای مختلف چین داربستهای انگور فراوانی دیده می‏شود حتی جلوی پنجره خانه‏ها داربست انگور وجود دارد در نزدیکی تورفان که منطقه ای بسیار خشک و بد آب و هوا است وجود انگورستانها باعث ایجاد هوایی خنک و لطیف می‏شود سالانه گردشگران فراوانی از اقصی نقاط دنیا به این منطقه می‏آیند.

در قسمت طراحی با درختان قرآن در قسمت انگور تصاویری از داربستهای زیبای انگو آورده‏ایم.

۳ – ۴ – ۱۵- درختان میوه در خیابان‏های شهرهای چین

در خیابان‏های شهرهای مختلف چین انواع درختان میوه وجود دارد در شهر یوشی چین خرمالو در شهر‏.

    ۳ -۴ -۱۶- پیوند مخفیانه درختان میوه بر روی درختان بی‏ثمر خیابان‏ها

گروهی که مرکزشان در سان فرانسیسکوی آمریکا است موسوم به «Guerrilla Grafters» به طور مخفیانه و شبانه شاخه های درختان میوه را بر روی درختان بی‏ثمر خیابان‏ها ‏پیوند می‏زنند و مسئولین شهرداری پس از مدتی متوجه می‏شوند که درختان بی‏ثمر خیابان تبدیل به درختان میوه شده‏است این گروه کار خودرا در سراسر جهان تبلیغ می‏کنند و آموزش می‏دهند که چگونه مخفیانه پیوند درختان میوه انجام گیرد با این‏کار این عده مخفیانه و غیر قانونی است اما چون به شدت مورد حمایت مردم و افکار عمومی هستند از کار آن‏ها ج لوگیری نمی‏شود.

۳ -۴ -۱۷- باغ سبزیجات مقابل تالارهای شهر

در مقابل ساختمان‏های تالارهای شهرهای سان فرانسیسکو و بالتیمور و برخی شهرهای بزرگ و مهم جهان بطور نمادین انواع سبزیجات کاشته می‏شود. چند تصویر در قسمت طراحی با سبزیجات خواهد آمد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست چهار + = سی دو

همچنین ببینید
بسته است
دکمه بازگشت به بالا