درختان و گیاهان غیرمثمر

هدف استعماری و نظامی کاشت درختان غیر مثمر

سلاح بیولوژیک در جنگ بیولوژیک

هدف استعماری و نظامی کاشت درختان غیر مثمر (سلاح بیولوژیک در جنگ بیولوژیک) ، اسرائیل و آمریکا و قدرت‏ های غربی سیاست‌های شیطانی و خطرناک نظامی خود، به کاشت درختان غیر مثمر و چمن به عنوان سلاح‌های بیولوژیک در جنگ بیولوژیک اقدام می‏کند تا زمین‏های حاصل‏خیز دنیا نابود شود و مردم جهان تولید ملی نداشته باشند و به آن‏ها وابسته شوند و از طرفی تنوع زیستی جانوری و گیاهی کاهش یابد و نسل انسان و گیاه و جاندار منقرض شود. برای این هدف چند دلیل می‏توان اقامه کرد.

۲-۴-۲-۱-سلاح‌های مخرب بیولوژیک

گسترش انواع ویروس ‏ها مانند ویروس ایدز و آنفلونزای خوکی و نیز سیاست گسترش بذر یک بار مصرف و عقیم و سلاح‌های بیولوژیک شمرده می‏شوند.

۲-۴-۲-۲-چمن‏ کاری با هدف نابودی زمین‏ های کشاورزی و ایجاد گرسنگی

هدر فلورس مؤلف کتاب «چمن غذا نیست» می‏نویسد: «درقرن ۱۸ با وجودی که کشاورزان گرسنه فرانسه محتاج قطع ه‏ای زمین کوچک برای کشاورزی بودند، اشراف در زمین‌های زراعی خود چمن کاری می‏ کردند. هدف آن‌ها از این کار این بودکه اعلام نمایند، می‏توانند مقداری از زمین‌های خود را هدر بدهند تا قدرت و تسلط خود را بیشتر نشان دهند.»

۲-۴-۲-۳-بیابان سبز و مرگ سبز

در پایگاه جنبش جهانی جنگل، ده‌ها بلکه صدها مقاله می‏توان یافت که به صراحت اعلام شده که قدرت‏ها و دست‌های مرموز با کاشت درختان بی‏ثمری مانند کاج و اوکالیپتوس باعث گرسنگی و فقر و حتی گسترش فحشا و خود فروشی و …. در بسیاری از کشور‌ها از جمله نیوزلند و شیلی و آرژانتین و کشورهای مختلف آفریقایی شده است.

لذا در سراسر جهان اعتراض‏ ها و تظاهرات زیادی علیه درخت‏کاری انجام شده همچنین روز ۲۱ سپتامبر روز جهانی مبارزه با درخت‏کاری نام گذاری شده است و صدها مقاله و عکس و فیلم و انیمیشن علیه درخت‏کاری در جهان در دسترس است. وجود این ‏همه اعتراضات نشان دهنده سیاست‏های استعماری است.

۲-۴-۳-نفوذ شیطان پرستی و سایر ادیان الحادی و کفر آمیز

نفوذ تفکر شیطان پرستی و ادیان کفرآمیز علت دیگری برای کاشت و گسترش درختان بی ثمر در جهان می‏تواند باشد.
به طوری که در بخش اول گفته شد، در دین اسلام و قرآن کریم و روایات، درختان میوه و گیاهان خوراکی و دارویی نقش ویژه‌ای دارند و در هیچ یک از آموزه‌های دینی درختان غیر مثمر تقدس ندارند، اما برعکس اغلب درختانی که فعلا در فضاهای سبز کاشته می‏شود در ادیان شیطان پرستی و الحادی از هزاران سال قبل مقدس بوده است، لذا با نفوذ عقاید الحادی کفر آمیز و شرک آلود و شیطان پرستی به مسیحیت، کاشت این درختان در جهان گسترش یافته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

− دو = پنج

دکمه بازگشت به بالا